Uncategorized

תוכנת לייקים לפייסבוק

 

תוכנת לייקים לפייסבוק

הרשתות החברתיות, כדוגמת פייסבוק, הופכות את התקשורת בין חברים לקלה ופשוטה. היא מסייעת לחבר בין אנשים על בסיס תחומי עניין משותפים. שימוש בכפתור הלייק הוא דבר נפוץ בין החברים בפייסבוק ומסמל איזה סוג של חבה או הסכמה עם הנושא (הפוסט). כאשר גולש מסוים מקליק על כפתור הלייק הוא באופן אוטומטי גם משתף את זה על הקיר שלו. בזכות זה הלייק הוא כלי פרסומי לכל דבר, הוא מסייע להפצה ויראלית של דפי הפייסבוק, אתרי אינטרנט, מוצרים ורעיונות.

ברור שלכל מי שעוסק בפרסום ושיווק, הוא בעל אינטרס ברור בהשגת לייקים בפייסבוק. כמו כן אנשים אשר עוסקים בקידום אתרים הם בעלי עניין בלייקים בפייסבוק וברשתות החברתיות. אנשי הפרסום, השיווק וקידום האתרים מקדישים מאמצים רבים בהשגת לייקים רבים בפייסבוק ובשאר הרשתות החברתיות. ישנם אמצעים שונים להשגת לייקים, אחד מהם הוא תוכנת לייקים לפייסבוק. יש לציין כי קיימת יותר מתוכנת לייקים לפייסבוק אחת.

אז מה בעצם עושה תוכנת לייקים לפייסבוק?

תוכנת לייקים לפייסבוק עושה לייקים באופן אוטומטי לדפים, אתרי אינטרנט, פוסטים, סרטי וידאו ועוד בעזרת שימוש במספר רב של חשבונות פייסבוק. התוכנה אינה מגיעה עם חשבונות פייסבוק בנויים בתוכה. יש לקנות אותם או ליצור אותם באופן עצמאי ולאחר מכן להזין את פרטי החשבונות בתוכנה. התוכנה באופן אוטומטי תעשה שימוש בחשבונות השונים על מנת לעשות לייק למה שהגדרתם לה.

ישנה גם תוכנת לייקים לפייסבוק כדוגמת AUTO LIKE FACEBOOK STATUSES, תוכנה זו מתלבשת כתוסף על הדפדפן ופשוט עושה לייק באופן אוטומטי לכל הפוסטים של החברים שלכם בפייסבוק. תוכנה זו מיועדת לשימוש קצת אחר.

לפני שתמהרו להוריד תוכנת לייקים לפייסבוק עליכם להיות מודעים שפייסבוק אינה אוהבת שימוש בכל מיני טריקים ותחבולות ולכם עושה מאמצים לחסום כל מיני תוכנות מסוג זה. מבחינת פייסבוק ישנו אינטרס ברור שכל המשתמשים שלה יהיו משתמשים אמיתיים וכך גם הלייקים בפייסבוק. תוכנת לייקים לפייסבוק אינה משרתת את האינטרסים של פייסבוק. מסיבה זו יתכן שתוכנה שאתמול הייתה הלהיט היום האי אינה רלוונטית. כמו כן ניתן אולי להשיג תוכנת לייקים לפייסבוק בחינם אך לא ניתן להשיג בחינם חשבונות פייסבוק. תוכלו אולי לנסות בעצמכם אך סביר להניח שלאחר 5 חשבונות תתייאשו. מה גם שלייק מחשבון שזה עתה נפתח ואין בו פעילות מעבר ללייק הוא אינו שווה הרבה.

אם אתם רוצים לקדם את האתר של עצמכם בעזרת לייקים בפייסבוק אל תמהרו להוריד תוכנת לייקים לפייסבוק. מומלץ להתייעץ עם מומחי קידום אתרים ולראות מה הם מציעים לעשות. שימוש בתוכנת לייקים וחשבונות פיקטיביים בעלי איכות ירודה יכולה לפגוע באתר שלכם.

Author

admin