עוקבים באינסטגרם

אפליקציות האינסטגרם משמשת עסקים רבים למטרות שיווקיות ולמטרות של קידום אתרים. ישנם כאלה אשר לא ממש מבינים מה הקשר בין אפליקציות לשיתוף ועריכה של תמונות לבין שיווק וקידום אתרים.

אינדיקציה ראשונה לחשיבות של אינסטגרם הייתה כאשר פייסבוק רכשה את אינסטגרם. לא היה זה בגלל שפייסבוק אהבו את התמונות של אינסטגרם אלא בגלל שבפייסבוק הבינו את הפוטנציאל הכלכלי של אינסטגרם והסינרגיה בין אינסטגרם לפייסבוק.

הרשת החברתית אינסטגרם מתנהלת בעזרת עוקבים, דבר דומה לחברים בפייסבוק. עוקבים הם אנשים אשר עוקבים אחר התמונות שאתם מעלים, זה מופיע להם בפיד. על הפוטנציאל העסקי של אינסטגרם נובע מהעוקבים באינסטגרם. כל עסק רוצה שיהיו לו כמה שיותר עוקבים באינסטגרם. השיטות השונות להשגת עוקבים באינסטגרם כבר נידונו במאמרים אחרים בנושא.

במאמר זה אני רוצה להציע לכם כמה אפשרויות בהן תוכלו להשתמש ברשת אינסטגרם לצורך קידום העסק שלכם. במיוחד עבור אלו המרימים גבה ולא מבינים איך אינסטגרם יכול לעזור להם. זכרו שככל שיש לכם יותר עוקבים באינסטגרם, כך תפיקו יותר מהאפשרויות המוצעות כאן:

  • שימוש בתמונות כחלון הראווה של העסק שלכם – אתם יכולים להשתמש בתמונות כאמצעי לפרסום מוצרים מוגמרים עבור העוקבים שלכם באינסטגרם. לדוגמה אם מדובר ברשת אופנה תוכלו להעלות תמונות של דוגמנים ודוגמניות הלובשים את פריטי האופנה ולהוסיף כיתוב רלוונטי, למשל – “קולקציית החורף, עכשיו בחנויות". ככל שיש לכם יותר עוקבים באינסטגרם כך תקבלו יותר פרסום.
  • הציעו הצעות אקסקלוסיביות לעוקבים באינסטגרם. תוכלו להציע מבצעים מיוחדים לגולשי אינסטגרם. למשל קופון ל 10% הנחה. ככה תוכלו להגדיל את המכירות שלכם. אני לא יודע אם חשבתם על זה אבל העוקבים שלכם הם בבחינת "קבל שבוי", אתם כבר יודעים שהם בעניין של המוצרים שלכם, אחרת הם לא היו עוקבים אחרי חשבון האינסטגרם שלכם. לכן כאשר אתם מציעים להם קופון הנחה, קיים סיכוי גדול שרבים מהם יבצעו רכישה. עוד יתרון שיש לשיטה זו שהיא גם מעודדת אחרים להפוך לעוקבים באינסטגרם שלכם.
  • שתפו את העוקבים באינסטגרם במה שקורה מאחורי הקלעים בעסק שלכם. במקרים רבים עסקים וחברות מצליחים ליצור עניין במה שקורה מאחורי הקלעים. מי הם האנשים ומה התהליך של הפקת המוצר. כאשר תחשפו תמונות 'מאחורי הקלעים' עם העוקבים שלכם אתם תגרמו להם להתחבר יותר לעסק ולמוצר. הם ירגישו שהם קיבלו בונוס בזכות היותם עוקבים. שתפו את העוקבים בתמונות שלכם ושל העובדים בעסק שלכם ביחד עם פרטי מידע מעניינים. למשל כאשר יש אירועים מיוחדים בחברה שתפו תמונות. כמובן שלא תגזימו באלבומי תמונות מלאים אך במידה הנכונה תוכלו לשמור על העסק שלכם במודעות של העוקבים באינסטגרם.

Author

admin