Uncategorized

איך לקבל לייקים בפייסבוק

איך לקבל לייקים בפייסבוק

אם אתם מנהלים פעילות עסקית ופתחתם דף עסקי באינטרנט אז אתם בכיוון הנכון. אך לא מספיק שיהיה לכם מוצר או שירות מדליק בשביל להתחיל לקבל חשיפה בפייסבוק. יכול להיות שיש לכם פוטנציאל עסקי אדיר אך העמוד שלכם עומד שומם וללא תנועת גולשים. ישנה חשיבות גדולה ללייקים בפייסבוק, הם מסייעים לכם לקדם את הדף ובכך לקדם את המוצר או השירות שלכם. אז איך אפשר לקבל לייקים בפייסבוק ומה עושים במקרה שהדף שלכם עומד שומם.

הרבה אנשים ממהרים לענות על השאלה איך לקבל לייקים בפייסבוק בהמלצה על קניית לייקים. לקניית לייקים יש יתרונות אך בטווח הארוך יש לקניית לייקים יותר חסרונות וזה יכול לפגוע בדף הפייסבוק שלכם ומוטב להימנע מקניית לייקים שבדרך כלל מגיעים ממשתמשים פיקטיביים. אז בעצם השאלה הנכונה היא איך לקבל לייקים בפייסבוק מבלי לקנות לייקים?

בעזרת עבודה קשה על תוכן מוקפד ואיכותי העומד בסטנדרטים פרסומיים ניתן להשיג יותר יותר לייקים לדפים בפייסבוק. אם אתם רוצים לתת עוד דחיפה לדף הפייסבוק שלכם ומוכנים להוציא על זה כסף אז מוטב להשקיע את הכסף בקמפיין פרסומות בפייסבוק ולא בקניית לייקים.

 

איך לקבל לייקים בפייסבוק? להלן כמה טיפים בנושא:

  • עקביות בפוסטים – עדכנו את הדף באופן עקבי, לא יותר מידי ולא פחות מידי. כל עוד הדף שלכם אינו עוסק בחדשות ואקטואליה מספיק לעדכן בין פעמיים לארבע פעמיים בשבוע. ככל שתעדכנו יותר כך תגדילו את החשיפה וסביר להניח שתקבלו יותר לייקים. אך אם תעדכנו יותר מידי יתכן שתקבלו יותר מידי חשיפה את תגרום לחברים שעשו לייק לדף שלכם להתייחס לדף האינטרנט שלכם כאל מטרד ולבטל את הלייק. ישנם מקרים יוצאי דופן בהם מעדכנים בצורה תכופה יותר אך יש לשקול כל מקרה לגופו.
  • תוכן רלוונטי – חשוב לעדכן באופן קבוע אך לא שמים סתם תוכן אקראי בשביל לקבל יותר חשיפה. יש להקדיש מחשבה לתוכן וליצור תוכן רלוונטי לדף שלכם שבאמת יכול להוות עניין עבור הקהל שלכם. למשל אם יש לכם דף המקדם מכון כושר, לגיטימי לפרסם טיפים לשמירה על עושר ומבצעים ללקוחות המכון. זה נתפס בעיני הקהל כסוג של שירות הרלוונטי לדף שמעניין אותם.
  • השתמשו בתוכן קצר וקולע, הגולשים אינם מתעניינים בטקסטים ארוכים זה פשוט משעמם אותם וסביר להניח שהם יוותרו מראש. התכנים שלכם צריכים להיות תכנים פרסומיים עם מסרים קצרים וברורים (קולעים למטרה). שמוש בתמונות הוא מומלץ מאוד ומסייע מאוד לקבל לייקים בפייסבוק.

אלו הן רק שלוש נקודות אך האמת שלשאלה איך לקבל לייקים בפייסבוק ישנה תשובה הרבה יותר מורכבת. ישנם אנשים שזהו תחום המומחיות שלהם.

Author

admin